LiveZilla Live Chat Software

Algemene informatie
Deze webshop hebben wij zo gemakkelijk, overzichtelijk en compleet mogelijk gemaakt. Hieronder vindt u extra aanvullende informatie betreffende het bestellen, betalen en de verzending.

Bestellen
Bij elk product vindt u een knop waarmee u het product in het winkelmandje plaatst. Vervolgens wordt het winkelmandje geopend. Wilt u meer producten bestellen? In het winkelmandje vindt u de knop verder winkelen.

Wilt u uw bestelling afronden? Controleer de verzendoptie en de bijbehorende kosten en klik op bestelling afronden.
Vervolgens kunt u de keuze maken tussen de volgende mogelijkheden:

Verder gaan zonder account aan te maken
U kunt direct doorgaan met bestellen, er wordt geen persoonlijke pagina aangemaakt.

Registreren
U kunt een account aanmaken, wat diverse voordelen biedt. Zo hoeft u bij een volgende bestelling niet opnieuw uw gegevens in te vullen, en is de bestelling eenvoudig en snel afgerond. Tevens wordt er voor u een persoonlijke pagina aangemaakt waar u eerdere bestellingen kunt terug bekijken. Ook kunt u hier uiteraard uw gegevens wijzigen. Het registreren zorgt niet voor vertraging tijdens het bestelproces.

Inloggen
als u reeds een account hebt aangemaakt kunt u inloggen, dit versnelt het bestellen. U bent dan reeds als klant bekend en hoeft uw gegevens niet opnieuw in te voeren.

Na deze stappen kunt u afhankelijk van de eerder gekozen optie een betaalmethode kiezen.
Indien gekozen voor de optie afhalen of meebezorgen met gerbilarium kunt u uw bestelling contant betalen, of het bedrag overmaken op onze rekening. Indien gekozen voor de optie verzenden binnen Nederland kunt u uw bestelling direct betalen met iDeal of het bedrag overmaken op onze bankrekening.

Betalen



Betalen met iDEAL
Op deze webshop kunt u eenvoudig en veilig betalen met iDEAL wanneer u uw pakket wilt laten verzenden binnen Nederland. Bij een geslaagde betaling kunnen wij direct overgaan tot het verzenden van uw bestelling.

Betalen met Mister Cash
Op deze webshop kunt u eenvoudig en veilig betalen met Mister Cash wanneer u uw pakket wilt laten verzenden naar België. Bij een geslaagde betaling kunnen wij direct overgaan tot het verzenden van uw bestelling.

Betalen via overschrijving
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen krijgt u van ons een geautomatiseerde e-mail met hierin een overzicht van uw bestelling, het totaalbedrag en het factuurnummer. Wij vragen u het bedrag over te maken met vermelding van het factuurnummer.
Zodra wij de betaling binnen hebben zullen wij uw bestelling verzenden. Houdt u er rekening mee dat dit enkele dagen kan duren.

Betalen bij afhalen
Betalen bij het afhalen van een bestelling kan ook, natuurlijk betaalt u dan geen verzendkosten. Wij nemen contact met u op voor een afspraak door een e-mail te sturen naar het door u opgegeven e-mailadres. Uiteraard kunt u ook zelf bellen of mailen om een afspraak te maken.

Onder rembours
Bij verzendingen onder rembours betaalt u de postbode aan de deur (contant) wanneer deze het pakket komt bezorgen. Bij deze methode van bezorging/betaling kunnen wij direct overgaan tot het verzenden van uw bestelling.

Verzenden
Wij streven er naar, indien de producten op voorraad zijn, de bestelling binnen 24 uur na ontvangst van de betaling te verzenden. (Met uitzondering van de op maat gemaakte huisvesting en de producten welke niet op voorraad zijn.) 

Uw bestelling wordt verzorgd door DHL en PostNL. U ontvangt van ons een e-mail zodra wij uw bestelling hebben verzonden. De bezorgdienst hanteert zowel in Nederland als in Belgie een leveringstijd van 24 uur.



Overzicht verzend- en ontvangstdagen
Besteld op (voor 16:00) Levering op
Maandag Dinsdag (Postnl)
Dinsdag Woensdag (DHL)
 Woensdag Donderdag (Postnl)
Donderdag Vrijdag (DHL)
 Vrijdag Zaterdag (PostNL)


Verzendkosten


Binnen Nederland
Pakketgewicht Tot 50 euro Boven de 50 euro
Geen limiet € 4,95 € 2,75

Naar België
Pakketgewicht Tot 50 euro Boven de 50 euro
Geen limiet € 7,50 € 3,75



Onder Rembours
Nederland België
€ 12,50 € 16,50


Veelgestelde vragen

Ik krijg een foutmelding, witte pagina, of heb een andere klacht.
Loopt u tegen een foutmelding aan, of heeft u een andere klacht? Negeer dit niet, maar neem contact met ons op via 06-24453350 of e-mail naar webshop[at]gerbil.nl. Wij zorgen voor een passende oplossing.

Ik wil mijn bestelling afhalen, wat zijn jullie openingstijden?
Omdat wij een virtuele winkel zijn hebben wij geen vaste openingstijden. Wel is het mogelijk uw pakket op afspraak te komen afhalen. Bel hiervoor naar 06-24453350 of mail ons via webshop[at]gerbil.nl.
U kunt elke dag van de week contact met ons opnemen voor een afspraak. Geen beperking tot werkdagen of kantooruren.

Hoe kan ik een product uit de winkelwagen verwijderen?
Het aantal wijzigt u door de - en + te gebruiken welke achter elk product staat. Als het aantal op 1 staat klikt u nogmaals op de -.
Dit product wordt dan verwijderd uit de winkelwagen.

Ik woon in België. Kan ik ook een bestelling plaatsen?
Ook mensen woonachtig in België kunnen bij ons bestellen. In de winkelwagen kunt u aangeven dat u in België woont, waarna de verzendkosten worden aangepast. De verzendkosten vindt u hierboven.
Tip: Spaar de producten welke u nodig heeft op en bestel in 1 keer. Bij een bedrag boven de € 50,- worden de verzendkosten gehalveerd!

Hoe retourneer ik een product/bestelling?
Een product of gehele bestelling kan binnen 14 dagen geretourneerd worden naar:
Gerbil.nl
Aldewei 27
8582 KX Oudega GS
De kosten voor het retourneren komen voor rekening van de klant. Gerbil.nl zal het bedrag binnen 30 dagen terugstorten.

Wat is het verschil tussen een volglas aquarium en een gerbilarium?
Een volglas aquarium is niet meer dan een glazen bak. Zonder verdiepingen (plateaus).
Een gerbilarium is een bewerkt volglas aquarium. Er zijn plateaus (verdiepingen) in gekit.
Bij beide varianten kunt u een passend deksel meebestellen.