Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij verzenden met Postnl. Elk pakket wordt verzonden als pakketpost of brievenbuspost met track en trace tenzij er nadrukkelijk vermeld staat dat het om brievenbuspost gaat. Postnl hanteert een bezorgtijd tussen 9:00 en 21:30.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Postnl biedt elk pakket tweemaal aan. Wanneer u niet thuis bent zal worden gekeken of de naaste buren thuis zijn. Wanneer het pakket de eerste keer niet kan worden afgeleverd ontvangt u een niet-thuis-code. Met deze code kunt u uw voorkeur doorgeven voor een volgende bezorgpoging. Geeft u dit niet door dan zal de volgende dag het pakket nogmaals worden aangeboden. Wanneer ook deze poging niet slaagt kan het pakket worden afgehaald bij een Postnl-kantoor in uw buurt.

Kan ik een bestelling in het buitenland laten afleveren?
Gerbil.nl levert in Nederland en België. Eventueel zijn er ook mogelijkheden om het naar een ander land te laten versturen. Neem hiervoor contact met ons op.

Kan ik een bezorgdatum kiezen?
U kunt tijdens het bestellen in het opmerkingenveld een bericht voor ons achterlaten. Zoals een gewenste bezorgdatum.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Uw bestelling wordt binnen 24-48 uur verzonden.

Ik heb mij bestelling nog niet ontvangen.
Als de status van uw bestelling op 'verzonden' staat wordt het pakket doorgaans binnen 24 uur bij u bezorgd. In het weekend of in geval van feestdagen kan het zijn dat uw bestelling langer onderweg is. Heeft u na drie werkdagen uw pakket nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op, zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en naar België?
Wij hanteren vaste verzendkosten en baseren deze kosten niet op het totaalgewicht van uw pakket.
U kunt de verzendkosten terugvinden op de pagina 'Verzenden'.

Ik wil mijn bestelling afhalen, wat zijn jullie openingstijden?
Omdat wij een virtuele winkel zijn hebben wij geen vaste openingstijden. Wel is het mogelijk uw pakket op afspraak te komen afhalen. Bel hiervoor naar 06-24453350 of mail ons via info [at] gerbil.nl.

Ik woon in België. Kan ik ook een bestelling plaatsen?
Ook klanten woonachtig in België kunnen bij ons bestellen. In de winkelwagen kunt u aangeven dat u in België woont, waarna de verzendkosten worden aangepast. De verzendkosten vindt u op de pagina 'Verzenden'.
Tip: Spaar de producten welke u nodig heeft op en bestel in 1 keer. Bij een bedrag boven de € 49,- betaalt u geen verzendkosten!

Hoe retourneer ik een product/bestelling?

Een product of gehele bestelling kan binnen 14 dagen geretourneerd worden naar:
Gerbil.nl
Gedempte Putten 13
8754 EG Makkum
De kosten voor het retourneren komen voor rekening van de klant. Gerbil.nl zal de artikelen en eventuele verzendkosten binnen 14 dagen verrekenen.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Neem voor vragen of klachten contact met ons op. Wanneer u per e-mail contact met ons opneemt ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging en zorgen wij binnen enkele werkdagen voor een passende oplossing.
Mochten wij niet tot een passende oplossing komen dan kan het verschil worden voorgelegd aan de geschillencommisie van het Webshop Keurmerk.


Neem contact op

Telefoon:+31 6 244 533 50

Email ons

Webshop Keurmerk Gerbil.nl

Gerbil.nl op Facebook Gerbil.nl op Twitter

GRATIS verzending vanaf € 49,-
Vanaf € 12,50:

€ 2,99
€ 4,99

Overige verzendkosten klik hier.